کلیه ارسال های تهران و البرز بصورت روزانه و شهرستان ها از طریق تیپاکس بصورت رایگان انجام می پذیرند

شرایط گارانتی دلسی

شرایط ضمانت و خدمات پس از فروش دلسی

خدمات پس از فروش محصولات دلسی در ایران و ۱۱۰ کشور دنیا شامل محصولاتی خواهد شد که دارای مهر رسمی نمایندگان دلسی باشند.


شرایط و روند کاری خدمات پس از فروش بدین صورت خواهد بود که ابتدا مشکل محصول معیوبی به بخش خدمات پس از فروش دلسی ارجاع خواهد گردید و در صورت تصمیم گیری واحد خدمات پس از فروش، محصول تعویض و یا تعمیر خواهد گردید.

همچنین محصولاتی که اعتبار ضمانت نامه آن ها به اتمام رسیده با مسئولیت خود مشتری به تعمیرگاه ارجاع داده خواهد شد.

شرح WARRANTY و خدمات پس از فروش دلسی

كالاهاي دلسي از تاريخي كه خريداري مي شوند بر اساس شناسنامه داخل محصول داراي وارانتي 3 ساله،5 ساله ، 10 ساله بين المللي مي باشند.
وارانتي تجاري فقط در صورت ارا ئه مدرك وارانتي قابل اجرا مي باشد،اين مدرك در زمان خريد كالا توسط مسئول فروش ممهور ميگردد.
اين وارانتي تجاري، شامل ايرادهاي واضح در توليد با تاييد كارشناسان دلسي فرانسه ، كه امكان استفاده معمول از كالا را از مصرف كننده سلب  مي نمايد شامل وارانتي تعويض ميگردند.
در صورتي كه چمدان شما در حمل و نقل آسيب ديده است لطفا فورا شكايت خود را به حامل بار اعلام نمائيد.

اين وارانتي، كاربردي در مورد خسارات وارده به كالا كه ناشي از موارد ذيل باشند را ندارد:افتادن، شوك، سوختن، رطوبت زياد، حرارت زياد، سرقت، استفاده نادرست، تعميرات خودسرانه و غير تخصصي كالا، فرسودگي طبيعي در طول زمان در اثر استفاده از كالا، آسيب آگاهانه مصرف كننده به كالا و خسارات هايي از اين قبيل.